The complex nature of brand relationships interpersonal or parasocial love?

Bibliographic Details
Main Author: Jakonen, Nina, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1541583
003 FI-J
005 20210227085057.0
007 cr|||||||||a||
008 160519s2016 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC009592123 
040 |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Jakonen, Nina,  |e kirjoittaja. 
245 1 4 |a The complex nature of brand relationships :  |b interpersonal or parasocial love? /  |c Nina Jakonen. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (87 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä.  |9 3131. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a uskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7328 
650 7 |a rakkaus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5131 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605182601  |u URN:NBN:fi:jyu-201605182601  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1541583  |d 1541583