Blogien uskottavuuden vaikutus kuluttajien asenteisiin suosittelua ja brandia kohtaan

Bibliographic Details
Main Author: Oksanen, Tytti, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1537241
003 FI-J
005 20210227083503.0
007 cr|||||||||a||
008 160513s2016 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC009590376 
040 |b fin  |e rda 
041 0 |a fin 
100 1 |a Oksanen, Tytti,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Blogien uskottavuuden vaikutus kuluttajien asenteisiin suosittelua ja brandia kohtaan /  |c Tytti Oksanen. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (68 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a asiantuntijuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15085 
650 7 |a blogit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2719 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a asenteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 
650 7 |a luotettavuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1629 
650 7 |a uskottavuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9971 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
653 0 |a suosittelu 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605132534  |u URN:NBN:fi:jyu-201605132534  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1537241  |d 1537241