A netnographic study of how professionals perceive personal branding in LinkedIn

Bibliographic Details
Main Author: Gratschew, Maarit, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1534897
003 FI-J
005 20210227082621.0
007 cr|||||||||a||
008 160513s2016 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC009590268 
040 |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Gratschew, Maarit,  |e kirjoittaja. 
245 1 2 |a A netnographic study of how professionals perceive personal branding in LinkedIn /  |c Maarit Gratschew. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (106 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä.  |9 3131. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a brändäys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 
650 7 |a LinkedIn  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27655 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
653 0 |a netnografia 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605132536  |u URN:NBN:fi:jyu-201605132536  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1534897  |d 1534897