MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1532600
003 FI-J
005 20220929130322.0
007 cr||| ||||||||
008 160511s2016 fi |||| om |0| 0|eng|
020 |a 978-951-39-6636-2  |q PDF 
035 |a FCC009589388 
035 |a 1532600 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Honkasilta, Juho,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Voices behind and beyond the label :  |b the master narrative of ADHD (de)constructed by diagnosed children and their parents /  |c Juho Honkasilta. 
246 3 0 |a Master narrative of ADHD (de)constructed by diagnosed children and their parents 
246 3 0 |a Master narrative of ADHD deconstructed by diagnosed children and their parents 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (105 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 553 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, erityispedagogiikka,  |d 2016. 
567 |b haastattelututkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10632 
567 |b diskurssianalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829 
579 |a XLUETTELOITU 
588 |a Nimeke nimiösivulta. 
591 |i 516 
591 |i 5142 
591 |i 515 
650 7 |a ADHD  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4541 
650 7 |a diagnoosi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14134 
650 7 |a koulunkäynti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10624 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a nuoret  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 
650 7 |a vanhemmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4074 
650 7 |a äidit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12279 
650 7 |a kasvatusyhteistyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p38174 
650 7 |a sosiokulttuuriset tekijät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870 
650 7 |a sosiaalinen konstruktivismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17923 
650 7 |a narratiivinen psykologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27796 
650 7 |a diskurssintutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21078 
653 0 |a Attention Deficit Hyperactivity Disorder 
653 0 |a mothers 
653 0 |a parents 
653 0 |a children 
653 0 |a young people 
653 0 |a teens 
653 0 |a discourse analysis 
653 0 |a narrative analysis 
653 0 |a interview 
653 0 |a social constructionism 
653 0 |a inclusive education 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-6635-5 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 553. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6636-2  |u URN:ISBN:978-951-39-6636-2  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1532600  |d 1532600