Asiakkaan kokeman arvon ja laadun vaikutus tyytyväisyyteen ja käyttäytymiseen opiskelijaravintolassa

Bibliographic Details
Main Author: Iivanainen, Olli, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1529686
003 FI-J
005 20221228144320.0
007 cr|||||||||a||
008 160503s2016 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC009587373 
040 |b fin  |e rda 
041 0 |a fin 
100 1 |a Iivanainen, Olli,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Asiakkaan kokeman arvon ja laadun vaikutus tyytyväisyyteen ja käyttäytymiseen opiskelijaravintolassa /  |c Olli Iivanainen. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (60 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a tyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a arvo (ominaisuudet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007 
650 7 |a käyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3625 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605022388  |u URN:NBN:fi:jyu-201605022388  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605022388  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1529686  |d 1529686