|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1525801 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929130316.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
160415s2016 fi |||| om |0| 0|eng| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6586-0
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC009582929
|
035 |
|
|
|a 1525801
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Leontjev, Dmitri,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a ICAnDoiT:
|b the impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners /
|c Dmitri Leontjev.
|
246 |
3 |
0 |
|a The impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners /
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (152 sivua, 169 numeroimatonta sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 284
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, soveltava kielitiede,
|d 2016.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
588 |
|
|
|a Nimeke nimiönäytöltä.
|
591 |
|
|
|i 6121
|
650 |
|
7 |
|a kieli ja kielet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556
|
650 |
|
7 |
|a tietokoneavusteinen opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867
|
650 |
|
7 |
|a oppimisprosessi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
|
650 |
|
7 |
|a kielitaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5797
|
650 |
|
7 |
|a oppimiskokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215
|
650 |
|
7 |
|a palaute
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1236
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a sosiokulttuuriset tekijät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870
|
653 |
|
0 |
|a dynaaminen arviointi
|
653 |
|
0 |
|a korjaava palaute
|
653 |
|
0 |
|a sosiokulttuurinen teoria
|
653 |
|
0 |
|a käsitykset
|
653 |
|
0 |
|a englanti toisena kielenä
|
653 |
|
0 |
|a englanti vieraana kielenä
|
653 |
|
0 |
|a dynamic assessment
|
653 |
|
0 |
|a corrective feedback
|
653 |
|
0 |
|a sociocultural theory
|
653 |
|
0 |
|a beliefs
|
653 |
|
0 |
|a English as a second language
|
653 |
|
0 |
|a English as foreign language
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-6585-3
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 284.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6586-0
|u URN:ISBN:978-951-39-6586-0
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|
999 |
|
|
|c 1525801
|d 1525801
|