"Aina on varmaan parannettavaa" asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa

Bibliographic Details
Main Author: Paajoki, Emmi, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1524770
003 FI-J
005 20210227080358.0
007 cr|||||||||a||
008 160324s2016 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC009575674 
040 |b fin  |e rda 
041 0 |a fin 
100 1 |a Paajoki, Emmi,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a "Aina on varmaan parannettavaa" :  |b asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa /  |c Emmi Paajoki. 
246 3 0 |a Asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (109 s.) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä.  |9 3131. 
538 |a Internet-yhteys. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a odotukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p820 
650 7 |a viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 
650 7 |a yhteisöviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201603231935  |u URN:NBN:fi:jyu-201603231935  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1524770  |d 1524770