|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1524676 |
003 |
FI-J |
005 |
20220930130746.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
160323s2016 fi |||| om |0| 0|fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6570-9
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC009575135
|
035 |
|
|
|a 1524676
|
040 |
|
|
|b fin
|c rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Saarenketo, Tiina,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Oppilaiden kanssa vastuuta jakamassa :
|b peruskoulun kahdeksannen luokan oppilaiden autonomian vahvistaminen englannin oppitunneilla samanaikaisopetuksen tuella /
|c Tiina Saarenketo.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (361 sivua, 12 numeroimatonta sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 547
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2016.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna.
|
538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
567 |
|
|
|b etnografia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
588 |
|
|
|a Nimeke nimiösivulta.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a koulukulttuuri
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21845
|
650 |
|
7 |
|a perusopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
|
650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
650 |
|
7 |
|a yläkoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
650 |
|
7 |
|a resilienssi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25253
|
650 |
|
7 |
|a opetuskokeilut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26584
|
650 |
|
7 |
|a samanaikaisopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25308
|
650 |
|
7 |
|a englannin kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573
|
653 |
|
0 |
|a ethnography
|
653 |
|
0 |
|a learning culture
|
653 |
|
0 |
|a learner autonomy
|
653 |
|
0 |
|a co-teaching
|
653 |
|
0 |
|a differentiated instruction
|
653 |
|
0 |
|a reflective professionalism
|
653 |
|
0 |
|a resilience
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu (nid.):
|z 978-951-39-6569-3
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 547.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6570-9
|u URN:ISBN:978-951-39-6570-9
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1524676
|d 1524676
|