|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1524670 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241025153349.0 |
| 008 |
160321s2016 fi |||| m |0| 0|fin|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-6569-3
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a FCC009574652
|
| 035 |
|
|
|a 1524670
|
| 040 |
|
|
|b fin
|e rda
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Saarenketo, Tiina,
|e kirjoittaja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Oppilaiden kanssa vastuuta jakamassa :
|b peruskoulun kahdeksannen luokan oppilaiden autonomian vahvistaminen englannin oppitunneilla samanaikaisopetuksen tuella /
|c Tiina Saarenketo.
|
| 264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2016.
|
| 264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House.
|
| 300 |
|
|
|a 361 sivua, 12 numeroimatonta sivua :
|b kuvitettu, ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 547
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2016.
|
| 567 |
|
|
|b etnografia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a koulukulttuuri
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21845
|
| 650 |
|
7 |
|a perusopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
|
| 650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
| 650 |
|
7 |
|a yläkoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
| 650 |
|
7 |
|a resilienssi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25253
|
| 650 |
|
7 |
|a opetuskokeilut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26584
|
| 650 |
|
7 |
|a samanaikaisopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25308
|
| 650 |
|
7 |
|a englannin kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573
|
| 653 |
|
0 |
|a ethnography
|
| 653 |
|
0 |
|a learning culture
|
| 653 |
|
0 |
|a learner autonomy
|
| 653 |
|
0 |
|a co-teaching
|
| 653 |
|
0 |
|a differentiated instruction
|
| 653 |
|
0 |
|a reflective professionalism
|
| 653 |
|
0 |
|a resilience
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001482
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|z 978-951-39-6570-9
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 547.
|
| 856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6570-9
|y Linkki verkkoaineistoon
|q PDF
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0296664
|
| 999 |
|
|
|c 1524670
|d 1524670
|
| 952 |
|
|
|b MAIN
|c 101
|o B Kasv Saarenketo
|9 1
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0296664
|9 1
|