Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?

Bibliographic Details
Main Authors: Huusko, Juhamatti, kirjoittaja (kirjoittaja), Kuronen, Lauri, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1522345
003 FI-J
005 20210227075736.0
007 cr|||||||||a||
008 160216s2013 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC009365765 
035 |a 1522345 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Huusko, Juhamatti,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä :  |b kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa? /  |c Juhamatti Huusko ja Lauri Kuronen. 
246 3 0 |a Kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa? 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto (106 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, yrittäjyys.  |9 20422. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a innovaatiot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7903 
650 7 |a kilpailukyky  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9189 
650 7 |a arvonluonti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21123 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
700 1 |a Kuronen, Lauri,  |e kirjoittaja. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602151575  |u URN:NBN:fi:jyu-201602151575  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1522345  |d 1522345