Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Asiakasymmärryksen rakentumine...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?

Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Huusko, Juhamatti, kirjoittaja, Kuronen, Lauri, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
asiakkaat
innovaatiot
kilpailukyky
arvonluonti
palvelut
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
    by: Huusko, Juhamatti, et al.
    Published: (2013)
  • Kuvittele, luo, innovoi - enemmän, lujempaa, paremmin! : luovuus ja innovaatiot poliittisissa teksteissä ja kansalaisten puheenvuoroissa
    by: Melanen, Jonna
    Published: (2010)
  • Local harvest sharing organizations : understanding the sharing model
    by: Edwards, Chad, kirjoittaja
    Published: (2014)
  • Tutkimus-, kehitys- ja innovaatiohankkeet yritysten kilpailuedun lähteinä
    by: Kaarela, Jari
    Published: (2013)
  • Luovuus arvon tuottajana : kaupan esimiesten näkemyksiä luovuuden käyttömahdollisuuksista, merkityksestä ja tukemisesta ketjuliiketoiminnassa
    by: Kasurinen, Liisa
    Published: (2018)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report