Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Asiakasymmärryksen rakentumine...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?

Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Huusko, Juhamatti, kirjoittaja, Kuronen, Lauri, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2013.
Aiheet:
asiakkaat
innovaatiot
kilpailukyky
arvonluonti
palvelut
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Aineistotyyppi:World Wide Web.

Samankaltaisia teoksia

  • Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
    Tekijä: Huusko, Juhamatti, et al.
    Julkaistu: (2013)
  • Kuvittele, luo, innovoi - enemmän, lujempaa, paremmin! : luovuus ja innovaatiot poliittisissa teksteissä ja kansalaisten puheenvuoroissa
    Tekijä: Melanen, Jonna
    Julkaistu: (2010)
  • Local harvest sharing organizations : understanding the sharing model
    Tekijä: Edwards, Chad, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • Tutkimus-, kehitys- ja innovaatiohankkeet yritysten kilpailuedun lähteinä
    Tekijä: Kaarela, Jari
    Julkaistu: (2013)
  • Luovuus arvon tuottajana : kaupan esimiesten näkemyksiä luovuuden käyttömahdollisuuksista, merkityksestä ja tukemisesta ketjuliiketoiminnassa
    Tekijä: Kasurinen, Liisa
    Julkaistu: (2018)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus