|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1522113 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227075702.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
160210s2016 fi |||| om |0| 0|ger| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6414-6
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC009361988
|
035 |
|
|
|a 1522113
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a ger
|b eng
|
080 |
|
|
|a 372
|
080 |
|
|
|a 80
|
100 |
1 |
|
|a Linderoos, Petra,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Mehrsprachigkeit von Lernern mit Migrationshintergrund im finnischen Fremdsprachenunterricht :
|b Perspektiven der Lerner, Lehrpersonen und Erziehungsberechtigen /
|c Petra Linderoos.
|
246 |
3 |
0 |
|a Perspektiven der Lerner, Lehrpersonen und Erziehungsberechtigen
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (438 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 273
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, saksan kieli ja kulttuuri,
|d 2016.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
588 |
|
|
|a Nimeke nimiösivulta.
|
591 |
|
|
|i 6121
|
650 |
|
7 |
|a kaksikielisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10956
|
650 |
|
7 |
|a monikielisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6720
|
650 |
|
7 |
|a toinen kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17005
|
650 |
|
7 |
|a kieli ja kielet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a maahanmuuttajatausta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21851
|
650 |
|
7 |
|a kulttuuritausta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25874
|
650 |
|
7 |
|a oppimiskokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215
|
650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
650 |
|
7 |
|a pedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
|
651 |
|
7 |
|a Suomi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
|
653 |
|
0 |
|a bilingualism
|
653 |
|
0 |
|a equality
|
653 |
|
0 |
|a esteem
|
653 |
|
0 |
|a Finnish education system
|
653 |
|
0 |
|a foreign language learning
|
653 |
|
0 |
|a individual language experience
|
653 |
|
0 |
|a migration
|
653 |
|
0 |
|a multilingualism
|
653 |
|
0 |
|a language awareness process
|
653 |
|
0 |
|a language learning experience
|
653 |
|
0 |
|a resource
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-6413-9
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 273.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6414-6
|y Linkki verkkoaineistoon
|u URN:ISBN:978-951-39-6414-6
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6414-6
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1522113
|d 1522113
|