|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1522110 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227075701.0 |
008 |
160210s2016 fi |||| m |0| 0|ger|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6413-9
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC009361981
|
035 |
|
|
|a 1522110
|
041 |
0 |
|
|a ger
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Linderoos, Petra,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Mehrsprachigkeit von Lernern mit Migrationshintergrund im finnischen Fremdsprachenunterricht :
|b Perspektiven der Lerner, Lehrpersonen und Erziehungsberechtigen /
|c Petra Linderoos.
|
246 |
3 |
0 |
|a Perspektiven der Lerner, Lehrpersonen und Erziehungsberechtigen
|
246 |
1 |
8 |
|a Mehrsprachigkeit von Lernern mit Migrationshintergrund im finnischen FSU
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2016
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
300 |
|
|
|a 435 s :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 273
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, saksan kieli ja kulttuuri,
|d 2016.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 6121
|
650 |
|
7 |
|a kaksikielisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10956
|
650 |
|
7 |
|a monikielisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6720
|
650 |
|
7 |
|a toinen kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17005
|
650 |
|
7 |
|a kieli ja kielet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a maahanmuuttajatausta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21851
|
650 |
|
7 |
|a kulttuuritausta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25874
|
650 |
|
7 |
|a oppimiskokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215
|
650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
650 |
|
7 |
|a pedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
|
651 |
|
7 |
|a Suomi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
|
653 |
|
0 |
|a bilingualism
|
653 |
|
0 |
|a equality
|
653 |
|
0 |
|a esteem
|
653 |
|
0 |
|a Finnish education system
|
653 |
|
0 |
|a foreign language learning
|
653 |
|
0 |
|a individual language experience
|
653 |
|
0 |
|a migration
|
653 |
|
0 |
|a multilingualism
|
653 |
|
0 |
|a language awareness process
|
653 |
|
0 |
|a language learning experience
|
653 |
|
0 |
|a resource
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-6414-6
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 273.
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6414-6
|y Linkki verkkoaineistoon
|
852 |
|
|
|a P
|c 0291913
|
999 |
|
|
|c 1522110
|d 1522110
|
952 |
|
|
|b MAIN
|c 101
|o B Kiel yl Linderoos
|9 1
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0291913
|9 1
|