Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa

Bibliographic Details
Main Author: Vilhunen, Eetu, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2016.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1522099
003 FI-J
005 20210227075700.0
007 cr|||||||||a||
008 160210s2016 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC009361603 
035 |a 1522099 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Vilhunen, Eetu,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa /  |c Eetu Vilhunen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (114 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, tietojenkäsittelytieteiden laitos, tietojärjestelmätiede.  |9 601. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a ketterät menetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25892 
650 7 |a ohjelmistokehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21530 
650 7 |a peliteollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21024 
650 7 |a videopelit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17281 
650 7 |a ylläpito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9047 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602091516  |u URN:NBN:fi:jyu-201602091516  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1522099  |d 1522099