|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1522099 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227075700.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
160210s2016 fi |||||sm||||||||||fin|| |
035 |
|
|
|a FCC009361603
|
035 |
|
|
|a 1522099
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Vilhunen, Eetu,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa /
|c Eetu Vilhunen.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (114 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, tietojenkäsittelytieteiden laitos, tietojärjestelmätiede.
|9 601.
|
538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a ketterät menetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25892
|
650 |
|
7 |
|a ohjelmistokehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21530
|
650 |
|
7 |
|a peliteollisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21024
|
650 |
|
7 |
|a videopelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17281
|
650 |
|
7 |
|a ylläpito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9047
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602091516
|u URN:NBN:fi:jyu-201602091516
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1522099
|d 1522099
|