APA (7th ed.) Citation

Kykkänen, J. (2016). Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa: Case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Kykkänen, Juuso. Asiakaskokemuksen Muodostuminen Ja Johtaminen B2C-verkkokaupoissa: Case: Aiemmissa Asiakaskokemus- Ja Verkkokauppavertailuissa Menestyneet B2C-yritykset. Jyväskylä, 2016.

MLA (9th ed.) Citation

Kykkänen, Juuso. Asiakaskokemuksen Muodostuminen Ja Johtaminen B2C-verkkokaupoissa: Case: Aiemmissa Asiakaskokemus- Ja Verkkokauppavertailuissa Menestyneet B2C-yritykset. 2016.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.