Kun brändistä tulee media miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan?

Bibliographic Details
Main Author: Säteri, Annamari, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1506795
003 FI-J
005 20240906120233.0
007 cr ||||||||a||
008 160108s2015 fi |||||om |||||0|fin||
035 |a FCC009244099 
041 0 |a fin 
100 1 |a Säteri, Annamari,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Kun brändistä tulee media :  |b miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan? /  |c Annamari Säteri. 
246 3 0 |a Miksi brändijournalismia kulutetaan ja kuinka sen sisällöt koetaan? 
260 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (145 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Raha-automaattiyhdistys. 
650 7 |a digitaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5575 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a journalismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1161 
650 7 |a media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2445 
650 7 |a kokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201601071041  |u URN:NBN:fi:jyu-201601071041  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201601071041  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1506795  |d 1506795