|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1505359 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227071711.0 |
008 |
151207s2015 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6431-3
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC009234295
|
035 |
|
|
|a 1505359
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Salminen, Jonna,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Response to computer-assisted intervention in children most at risk for mathematics difficulties /
|c Jonna Salminen.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2015
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
300 |
|
|
|a 84, [72] sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 543
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, erityispedagogiikka,
|d 2015.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
650 |
|
7 |
|a matemaattiset taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23002
|
650 |
|
7 |
|a laskemisen erityisvaikeus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20988
|
650 |
|
7 |
|a oppimispelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092
|
650 |
|
7 |
|a tietokoneavusteinen opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867
|
650 |
|
7 |
|a opetusteknologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4418
|
650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
650 |
|
7 |
|a esikouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6911
|
650 |
|
7 |
|a riskiryhmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14361
|
650 |
|
7 |
|a vaikuttavuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1655
|
653 |
|
0 |
|a Ekapeli-Matikka
|
653 |
|
0 |
|a early number skills development
|
653 |
|
0 |
|a mathematics difficulties (MD)
|
653 |
|
0 |
|a children most at risk for MD
|
653 |
|
0 |
|a computer-assisted intervention (CAI)
|
653 |
|
0 |
|a Grapho-Game Math (GGM)
|
653 |
|
0 |
|a responsiveness to intervention
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 9789513964320
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 543.
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6432-0
|y Linkki verkkoaineistoon
|
852 |
|
|
|a P
|c 0292115
|
999 |
|
|
|c 1505359
|d 1505359
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0292115
|9 1
|