|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1496838 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227065721.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
151002s2015 fi |||||sm||||||||||eng|| |
035 |
|
|
|a FCC008830202
|
035 |
|
|
|a 1496838
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Koikkalainen, Maija,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Computerized reading fluency assessment :
|b task validity and the strongest discriminators of fluency skills among second-graders /
|c Maija Koikkalainen.
|
246 |
3 |
0 |
|a Task validity and the strongest discriminators of fluency skills among second-graders
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2015.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (39 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, psykologian laitos, psykologia.
|9 202.
|
538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a lukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
|
650 |
|
7 |
|a arviointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
|
650 |
|
7 |
|a arviointimenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15768
|
650 |
|
7 |
|a oppimispelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092
|
653 |
|
0 |
|a Ekapeli
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201510023300
|u URN:NBN:fi:jyu-201510023300
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1496838
|d 1496838
|