|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1496674 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227065654.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
151001s2015 fi |||||sm||||||||||eng|| |
035 |
|
|
|a FCC008827608
|
035 |
|
|
|a 1496674
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Gyasi, Kwame,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Participative leadership practice in junior high schools and actions to improve the practice :
|b a case study of Sekyere south district, Ghana /
|c Kwame Gyasi.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2015.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (98 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, koulutusjohtamisen instituutti, Master’s Degree Programme in Educational Leadership.
|9 105.
|
538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a johtaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p554
|
650 |
|
7 |
|a johtajuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8420
|
650 |
|
7 |
|a yhteistyö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6334
|
650 |
|
7 |
|a koulut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p386
|
650 |
|
7 |
|a yläkoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
651 |
|
7 |
|a Ghana
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p106015
|
653 |
|
0 |
|a osallistava johtaminen
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201509303290
|u URN:NBN:fi:jyu-201509303290
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1496674
|d 1496674
|