|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1496674 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20210227065654.0 |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
151001s2015 fi |||||sm||||||||||eng|| |
| 035 |
|
|
|a FCC008827608
|
| 035 |
|
|
|a 1496674
|
| 041 |
0 |
|
|a eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Gyasi, Kwame,
|e kirjoittaja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Participative leadership practice in junior high schools and actions to improve the practice :
|b a case study of Sekyere south district, Ghana /
|c Kwame Gyasi.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2015.
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (98 sivua)
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, koulutusjohtamisen instituutti, Master’s Degree Programme in Educational Leadership.
|9 105.
|
| 538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 650 |
|
7 |
|a johtaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p554
|
| 650 |
|
7 |
|a johtajuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8420
|
| 650 |
|
7 |
|a yhteistyö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6334
|
| 650 |
|
7 |
|a koulut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p386
|
| 650 |
|
7 |
|a yläkoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
| 651 |
|
7 |
|a Ghana
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p106015
|
| 653 |
|
0 |
|a osallistava johtaminen
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201509303290
|u URN:NBN:fi:jyu-201509303290
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1496674
|d 1496674
|