How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account?

Bibliographic Details
Main Author: Markkanen, Sami, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1496282
003 FI-J
005 20210227065555.0
007 cr|||||||||a||
008 150924s2015 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC008742467 
035 |a 1496282 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Markkanen, Sami,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a How Finnish companies use social media in China, and are cultural differences taken into account? /  |c Sami Markkanen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (81 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, tietojenkäsittelytieteiden laitos, tietojärjestelmätiede.  |9 601. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a kulttuurierot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2190 
650 7 |a Internet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 
650 7 |a sensuuri  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7005 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
651 7 |a Kiina  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104984 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201509233241  |u URN:NBN:fi:jyu-201509233241  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1496282  |d 1496282