Markkinointiviestinnän rooli hyväntekeväisyyshankkeen vaikuttavuuden syntymisessä

Bibliographic Details
Main Author: Otranen, Noora, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1496179

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1496179
003 FI-J
005 20210227065540.0
008 150922s2015 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC008581335 
035 |a 1496179 
041 0 |a fin 
100 1 |a Otranen, Noora,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Markkinointiviestinnän rooli hyväntekeväisyyshankkeen vaikuttavuuden syntymisessä /  |c Noora Otranen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 71 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a hyväntekeväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3846 
650 7 |a rahankeräys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14872 
650 7 |a lahjoitukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1757 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
650 7 |a kolmas sektori  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6901 
999 |c 1496179  |d 1496179 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Otranen  |9 1