Consumers' attitudes toward mobile advertising a rhetorical approach

Bibliographic Details
Main Author: Andersson, Sanna, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1494986
003 FI-J
005 20210227065211.0
007 cr|||||||||a||
008 150914s2015 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC007854217 
035 |a (FI-MELINDA)FCC007854217 
035 |a 1494986 
041 0 |a eng 
100 1 |a Andersson, Sanna,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Consumers' attitudes toward mobile advertising :  |b a rhetorical approach /  |c Sanna Andersson. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (115 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
538 |a World Wide Web. 
567 |b kvalitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a mobiilimarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23941 
650 7 |a asenteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201509132856  |u URN:NBN:fi:jyu-201509132856  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1494986  |d 1494986