|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1494964 |
003 |
FI-J |
005 |
20230329163308.0 |
008 |
150911s2015 fi |||| m |0| 0|swe| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6294-4
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC007704069
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a swe
|b eng
|b fin
|
072 |
|
7 |
|a 85
|2 kkaa
|
080 |
|
|
|a 803.97
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
084 |
|
|
|a 89.313
|2 ykl
|
084 |
|
|
|a 38.298
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Paavilainen, Marika,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000165912
|
245 |
1 |
0 |
|a Inlärning och behärskning av svenskans verb- och adjektivböjning samt negationens placering hos finska grundskoleelever /
|c Marika Paavilainen.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2015
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
300 |
|
|
|a 327 s. :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 260
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, ruotsin kieli,
|d 2015.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 6121
|
650 |
|
4 |
|a muoto-oppi
|
650 |
|
7 |
|a ruotsi toisena kielenä
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24614
|
650 |
|
7 |
|a ruotsin kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12469
|
650 |
|
7 |
|a kielen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061
|
650 |
|
7 |
|a kielen omaksuminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10163
|
650 |
|
7 |
|a kielioppi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2395
|
650 |
|
7 |
|a muoto-oppi (kielitiede)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2394
|
650 |
|
7 |
|a suullinen kielitaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17782
|
650 |
|
7 |
|a verbit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16414
|
650 |
|
7 |
|a adjektiivit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12844
|
650 |
|
7 |
|a kieltoilmaukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12335
|
650 |
|
7 |
|a yläkoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
650 |
|
7 |
|a kielitiede
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1631
|
650 |
|
7 |
|a svenska som andraspråk
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24614
|
650 |
|
7 |
|a språkinlärning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061
|
650 |
|
7 |
|a grammatik
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2395
|
650 |
|
7 |
|a formlära (grammatik)
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2394
|
650 |
|
7 |
|a verb
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16414
|
650 |
|
7 |
|a adjektiv
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12844
|
650 |
|
7 |
|a högstadiet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
650 |
|
7 |
|a muntlig språkfärdighet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17782
|
653 |
|
0 |
|a second language learning
|
653 |
|
0 |
|a L2-Swedish
|
653 |
|
0 |
|a Prosessability Theory
|
653 |
|
0 |
|a grammatical development
|
653 |
|
0 |
|a verb morphology
|
653 |
|
0 |
|a adjective morphology
|
653 |
|
0 |
|a placement of negation
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-6295-1
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 260.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0286423
|
852 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|m P 0286423
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6295-1
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1494964
|d 1494964
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0286423
|9 1
|