Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin

Bibliographic Details
Main Author: Hokkanen, Ville, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1492807
003 FI-J
005 20230310102810.0
007 cr|||||||||a||
008 150818s2015 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC007342847 
035 |a (FI-MELINDA)007342847 
035 |a 1492807 
041 0 |a fin 
100 1 |a Hokkanen, Ville,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Sosiaalisen median käytön yhteys urheilukuluttajien brändi-käsityksiin /  |c Ville Hokkanen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (103 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
506 |a Käytettävissä Jyväskylän yliopiston kirjaston Digi-arkistossa. 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
538 |a World Wide Web. 
567 |b kvantitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18834 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a urheilu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p965 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a uskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7328 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201508172670  |u URN:NBN:fi:jyu-201508172670  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1492807  |d 1492807