Myth about altruistic organic consumption values influence in perceiving organic meat consumer

Bibliographic Details
Main Author: Kortelainen, Sirpa, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1476745
003 FI-J
005 20210227061702.0
007 cr|||||||||a||
008 150625s2015 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC007228606 
035 |a (FI-MELINDA)007228606 
035 |a 1476745 
041 0 |a eng 
100 1 |a Kortelainen, Sirpa,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Myth about altruistic organic consumption :  |b values influence in perceiving organic meat consumer /  |c Sirpa Kortelainen. 
246 3 0 |a Values influence in perceiving organic meat consumer 
260 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (98 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, ympäristöjohtaminen.  |9 20425. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a arvot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1044 
650 7 |a kestävä kulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24202 
650 7 |a luomuruoka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23647 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201506252435  |u URN:NBN:fi:jyu-201506252435  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1476745  |d 1476745