Perceptions of content marketing case study on Finnish companies

Bibliographic Details
Main Author: Hänninen, Heli, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1474913
003 FI-J
005 20210227061239.0
007 cr|||||||||a||
008 150603s2015 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC007060027 
035 |a (FI-MELINDA)007060027 
035 |a 1474913 
041 0 |a eng 
100 1 |a Hänninen, Heli,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Perceptions of content marketing :  |b case study on Finnish companies /  |c Heli Hänninen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (116 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, yrittäjyys.  |9 20422. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201506032166  |u URN:NBN:fi:jyu-201506032166  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1474913  |d 1474913