Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Language: Remove Filter eng
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Language: Remove Filter eng
  • Luokanopettajaksi opiskelevien...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Luokanopettajaksi opiskelevien näkemyksiä tulevaisuuden koulusta ja omasta roolistaan koulun muutoksen tekijänä

Luokanopettajaksi opiskelevien näkemyksiä tulevaisuuden koulusta ja omasta roolistaan koulun muutoksen tekijänä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Herranen, Iina, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
koulut
muutos
opettajankoulutus
opiskelijat
opettajat
tulevaisuus
visiot
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Luokanopettajaksi opiskelevien näkemyksiä tulevaisuuden koulusta ja omasta roolistaan koulun muutoksen tekijänä
    by: Herranen, Iina
    Published: (2015)
  • Professional learning communities : a comparative study of Finland and Cameroon
    by: Nkengbeza, David
    Published: (2009)
  • The principal's role in the development and implementation of a school vision
    by: Thorbjörnsson, Elias
    Published: (2010)
  • Perusopetuksen vuosiluokkien 1–6 rehtoreiden näkemyksiä koulusta ja koulun johtamisesta Suomessa 2030-luvulla
    by: Honkala, Riia
    Published: (2022)
  • Työntekijöiden näkemyksiä töiden automatisoinnista sekä heidän omasta asemastaan tulevaisuuden työelämässä
    by: Lehtonen, Mikko
    Published: (2019)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report