Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Reading development of late ta...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Reading development of late talking toddlers with and without familial risk for dyslexia : a follow up study from age 2 to 15

Reading development of late talking toddlers with and without familial risk for dyslexia a follow up study from age 2 to 15

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Psyridou, Maria, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
dysleksia
lukihäiriöt
puhe (puhuminen)
puheen kehitys
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Reading development of late talking toddlers with and without familial risk for dyslexia : a follow up study from age 2 to 15
    by: Psyridou, Maria
    Published: (2015)
  • Musiikin ja musiikkiterapian mahdollisuus aktivoida ja ylläpitää vielä jäljellä olevan puheen tuottamista ja nonverbaalista viestintää vaikea-asteista dementiaa sairastavilla pitkäaikaissairailla vuodepotilailla
    by: Pihlainen, Virpi
    Published: (2001)
  • Brain responses to speech sounds in infants and children with and without familial risk for dyslexia
    by: Lohvansuu, Kaisa, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Brain responses to speech sounds in infants and children with and without familial risk for dyslexia
    by: Lohvansuu, Kaisa, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Puheen kategorinen havaitseminen : puheen havaitsemisen testien yhteys lukutaitoon ammattioppilaitoksen opiskelijoilla ryhmä- ja yksilötestitilanteissa
    by: Mannelin, Annika
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report