|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1473290 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227060848.0 |
008 |
150507s2015 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6187-9
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC007052612
|
035 |
|
|
|a (FI-MELINDA)007052612
|
035 |
|
|
|a 1473290
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Heikkilä, Riikka,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Rapid automatized naming and reading fluency in children with learning difficulties /
|c Riikka Heikkilä.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2015
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
300 |
|
|
|a 82, [51] sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 523
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
500 |
|
|
|a Kannessa: Niilo Mäki instituutti.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia,
|d 2015.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 515
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a lukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
|
650 |
|
7 |
|a lukihäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
650 |
|
7 |
|a sujuvuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21865
|
650 |
|
7 |
|a nimeäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21856
|
650 |
|
7 |
|a kuntoutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3320
|
650 |
|
7 |
|a tietokoneavusteinen opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867
|
650 |
|
7 |
|a oppimispelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092
|
650 |
|
7 |
|a kouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6914
|
650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
653 |
|
0 |
|a rapid automatized naming
|
653 |
|
0 |
|a reading disabilities
|
653 |
|
0 |
|a reading fluency
|
653 |
|
0 |
|a reading speed
|
653 |
|
0 |
|a learning disability
|
653 |
|
0 |
|a comorbidity
|
653 |
|
0 |
|a reading intervention
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 9789513961886
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 523.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0284384
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6188-6
|y Linkki verkkoaineistoon
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1473290
|d 1473290
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0284384
|9 1
|