Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Kaikki kohtaamiset jättävät j...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Kaikki kohtaamiset jättävät jäljen" : erityisopettajien toimintatavat haastavissa vuorovaikutustilanteissa

"Kaikki kohtaamiset jättävät jäljen" erityisopettajien toimintatavat haastavissa vuorovaikutustilanteissa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Froidurot, Marie, kirjoittaja, Klemola, Hanna, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
erityisopettajat
erityisopetus
vuorovaikutus
tunnetaidot
tunteet
ongelmanratkaisu
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • "Kaikki kohtaamiset jättävät jäljen" : erityisopettajien toimintatavat haastavissa vuorovaikutustilanteissa
    by: Froidurot, Marie, et al.
    Published: (2015)
  • Tunnekasvatus alkuopetuksessa erityis- ja luokanopettajien kuvaamana
    by: Kanerva, Mari
    Published: (2022)
  • Liikunnanopetuksen ongelma- ja ristiriitatilanteet sekä opettajien menetelmät niiden kohtaamiseen : miesopettajien kokemuksia tunne- ja vuorovaikutustaitojen käytöstä ongelmanratkaisutilanteissa
    by: Paajanen, Santeri, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Laaja-alaisten erityisopettajien työnkuva ja sen kehittäminen ammatillisissa oppilaitoksissa
    by: Ahonen, Satu
    Published: (2013)
  • Luokanopettajan negatiiviset tunteet luokkavuorovaikutuksessa : luokanopettajien ja luokanopettajaopiskelijoiden näkökulma
    by: Korkiakoski, Nina, kirjoittaja, et al.
    Published: (2017)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report