Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Digital solutions for multilin...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Digital solutions for multilingual learning environments : the case of GraphoGameTM adaptations in Kenya

Digital solutions for multilingual learning environments the case of GraphoGameTM adaptations in Kenya

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Puhakka, Carol Suzanne Adhiambo, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2015.
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 525.
Aiheet:
lukutaito
lukeminen
oikeinkirjoitus
oppiminen
monikielisyys
äidinkieli
toinen kieli
lapset (ikäryhmät)
kouluikäiset
opetusmenetelmät
tietokoneavusteinen opetus
oppimispelit
opettajankoulutus
opettajat
kielitaito
opetustaito
swahilin kieli
kikujun kieli
Afrikka
Kenia
reading acquisition
GraphoGame
multilingual learning
teacher training
Kikuyu
Kiswahili
Ekapeli
GraphoGame-oppimispeli
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Aineistotyyppi:Internet-yhteys.

Samankaltaisia teoksia

  • Digital solutions for multilingual learning environments : the case of GraphoGameTM adaptations in Kenya
    Tekijä: Puhakka, Carol Suzanne Adhiambo, kirjoittaja
    Julkaistu: (2015)
  • Investigating language acquisition in Zambia : mapping vowel confusion of a, e and i between English and ciNyanja
    Tekijä: Kauppinen, Karri-Pekka, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • Digitaalinen oppimisympäristö vähäosaisten chileläislasten lukutaidon perusteiden tukena
    Tekijä: Linna, Sofia, kirjoittaja
    Julkaistu: (2016)
  • Digitaalinen oppimisympäristö vähäosaisten chileläislasten lukutaidon perusteiden tukena
    Tekijä: Linna, Sofia
    Julkaistu: (2016)
  • Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
    Tekijä: Jere-Folotiya, Jacqueline, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus