Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä yrityspäättäjän näkökulma

Bibliographic Details
Main Author: Karjula, Johannes, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1472099
003 FI-J
005 20210227060556.0
007 cr|||||||||a||
008 150414s2015 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC007045060 
035 |a (FI-MELINDA)007045060 
035 |a 1472099 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Karjula, Johannes,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Sosiaalisen median markkinointi- ja viestintäratkaisujen omaksuminen pk-yrityksessä :  |b yrityspäättäjän näkökulma /  |c Johannes Karjula. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (68 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, tietojenkäsittelytieteiden laitos, tietojärjestelmätiede.  |9 601. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a pienet ja keskisuuret yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8246 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a tieto- ja viestintätekniikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20743 
650 7 |a omaksuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16214 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201504101566  |u URN:NBN:fi:jyu-201504101566  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1472099  |d 1472099