Verkkokaupan yleistymisen merkitykset kaupan alan liiketoimintamallien kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen muutoksessa

Bibliographic Details
Main Author: Hautala, Juho, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2014.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1468697

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1468697
003 FI-J
005 20210227055817.0
008 150324s2014 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC007039257 
035 |a (FI-MELINDA)007039257 
035 |a 1468697 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Hautala, Juho,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Verkkokaupan yleistymisen merkitykset kaupan alan liiketoimintamallien kehittämisessä ja kuluttajakäyttäytymisen muutoksessa /  |c Juho Hautala. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2014. 
300 |a 78 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, yrittäjyys.  |9 20422. 
579 |a XLUETTELOITU 
630 0 4 |a Kauppalehti (aikauslehti) 
650 7 |a verkkokauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
650 7 |a elintarvikkeet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6580 
650 7 |a liiketoimintamallit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21761 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
999 |c 1468697  |d 1468697 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Hautala  |9 1