MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1468630
003 FI-J
005 20210227055808.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 150324s2015 fi |||||om ||0||0|fin|c
020 |a 978-951-39-6131-2  |q pdf 
035 |a FCC007039083 
035 |a (FI-MELINDA)007039083 
035 |a 1468630 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Pyykkönen, Ritva,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Opiskelijan brändisuhteen kehittyminen Jyväskylän ammattikorkeakouluun /  |c Ritva Pyykkönen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 Verkkoaineisto (146 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 157 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2015. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Jyväskylän ammattikorkeakoulu. 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a palvelumarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23966 
650 7 |a suhdemarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14047 
650 7 |a asiakaslähtöisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613 
650 7 |a kokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 
650 7 |a ammattikorkeakoulut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10564 
653 0 |a brändisuhde 
653 0 |a brand 
653 0 |a brand relationship 
653 0 |a development of a customer-based brand relationship 
776 0 8 |i Painettu:  |z 9789513961305 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 157. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6131-2  |u URN:ISBN:978-951-39-6131-2  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1468630  |d 1468630