MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1467903
003 FI-J
005 20240531140031.0
008 150310s2015 fi |||| m |0| 0|eng|
020 |a 978-951-39-6118-3  |q pehmeäkantinen 
035 |a FCC007035626 
040 |a FI-NL  |b fin 
041 0 |a eng  |b fin 
072 7 |a 75.2  |2 kkaa 
080 |a 659  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Vuorinen, Maarit,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Organising capacity - a collective process leading to place branding :  |b coordination, co-operation and engagement /  |c Maarit Vuorinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2015  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House). 
300 |a 229 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 246 
500 |a HUOM! Asiaan liittyy rehtorin päätös, jonka mukaan kirjoittaja on väitöskirjassaan syyllistynyt vilppiin tieteellisessä toiminnassa. 
500 |a Please take notice that the Rector of the University has made a decision according to which the author of the dissertation is guilty of academic fraud. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, yhteisöviestintä,  |d 2015. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 518 
650 7 |a yhteisöviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 
650 7 |a viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 
650 7 |a brändäys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 
650 7 |a mielikuvamarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27600 
650 7 |a paikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9979 
650 7 |a paikallisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4881 
650 7 |a alueet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9978 
650 7 |a koordinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p667 
650 7 |a yhteistyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6334 
650 7 |a seutuyhteistyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17964 
650 7 |a sidosryhmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8776 
650 7 |a julkinen sektori  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7104 
650 7 |a yksityinen sektori  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11520 
650 7 |a paikallisyhteisöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10997 
650 7 |a kollektiivinen toiminta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1840 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a sitoutuminen (toiminta)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13419 
650 7 |a kilpailu (ilmiö)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1866 
650 7 |a toimijat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26023 
653 0 |a brändityö 
653 0 |a organisaatiokapasiteetti 
653 0 |a motivaatio-orientaatio 
653 0 |a paikkakiintymys 
653 0 |a tahtotila 
653 0 |a place branding 
653 0 |a stakeholder engagement 
653 0 |a place management 
653 0 |a place leadership 
653 0 |a co-operation in place branding 
653 0 |a bygdegemanskap 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-6119-0 
830 0 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 246. 
852 |a P  |c 0284308 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6119-0  |y Linkki verkkoaineistoon 
856 4 1 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6119-0  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1467903  |d 1467903 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0284308  |9 1