Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter fluctuating environment
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter fluctuating environment
  • Svårigheter i svenska språket...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Svårigheter i svenska språket bland elever som har dysfasi

Svårigheter i svenska språket bland elever som har dysfasi

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Tervalammi, Tiia, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:swe
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
kehityksellinen kielihäiriö
erityisopetus
ruotsin kieli
osaaminen
puhehäiriöt
oppilaat
pro gradu -tutkielmat
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Svårigheter i svenska språket bland elever som har dysfasi
    by: Tervalammi, Tiia
    Published: (2015)
  • Venäläistaustaisten maahanmuuttaoppilaiden kielellisten haasteiden tunnistaminen : pilottitutkimus seulovan arviointivälineistön käytöstä
    by: Räty, Anna, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Children with SLI : language subgroups and comorbidity with attention deficit/hyperactivity disorder and developmental coordination disorder
    by: Myllymäki, Tiina
    Published: (2003)
  • Dysfaattisten lasten koulusiirrot valtion erityiskoulusta omaan kuntaan
    by: Välimäki, Marjo
    Published: (2001)
  • Opettajien kokemuksia dysfaattisen lapsen kohtaamisesta
    by: Kumpulainen, Tiina
    Published: (2001)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report