|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1466300 |
003 |
FI-J |
005 |
20220930132432.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
150213s2015 fi |||| om |0| 0|eng| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6023-0
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC007027289
|
035 |
|
|
|a 1466300
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
|
|
|a 371
|
100 |
1 |
|
|a Burns, Eila,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Tertiary teachers with dyslexia as narrators of their professional life and identity /
|c Eila Burns.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2015.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (79 s.)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 515
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2015.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna.
|
538 |
|
|
|a Internet-yhteys.
|
567 |
|
|
|b narratiivinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22220
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
588 |
|
|
|a Nimeke nimiösivulta.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a toisen asteen koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3387
|
650 |
|
7 |
|a korkea-asteen koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3390
|
650 |
|
7 |
|a lukihäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
650 |
|
7 |
|a dysleksia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303
|
650 |
|
7 |
|a ammatti-identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
650 |
|
7 |
|a osaaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
|
650 |
|
7 |
|a itseluottamus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p265
|
653 |
|
0 |
|a tertiary teacher
|
653 |
|
0 |
|a dyslexia
|
653 |
|
0 |
|a professional identity
|
653 |
|
0 |
|a professional experience
|
653 |
|
0 |
|a narrative inquiry
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu (nidottu):
|z 978-951-39-6022-3
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 515.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6023-0
|u URN:ISBN:978-951-39-6023-0
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|
999 |
|
|
|c 1466300
|d 1466300
|