"Teachers teach so well that it's nice to learn" a case-study on the role of teacher-to-student feedback in attitude-formation on L2 elementary English lessons

Bibliographic Details
Main Author: Björkman, Kaisa, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1465478
003 FI-J
005 20210227055005.0
007 cr|||||||||a||
008 150129s2015 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC007022328 
035 |a (FI-MELINDA)007022328 
035 |a 1465478 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Björkman, Kaisa,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a "Teachers teach so well that it's nice to learn" :  |b a case-study on the role of teacher-to-student feedback in attitude-formation on L2 elementary English lessons /  |c Kaisa Björkman. 
246 3 0 |a Case-study on the role of teacher-to-student feedback in attitude-formation on L2 elementary English lessons 
260 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (105 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos, luokanopettajakoulutus.  |9 103. 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kielten laitos, englannin kieli.  |9 301. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a palaute  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1236 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a englannin kieli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573 
650 7 |a oppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a asenteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201501221166  |u URN:NBN:fi:jyu-201501221166  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1465478  |d 1465478