|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1464760 |
003 |
FI-J |
005 |
20230329163307.0 |
008 |
150115s2015 fi |||| m |0| 0|eng| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6051-3
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC007016984
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
072 |
|
7 |
|a 60
|2 kkaa
|
080 |
|
|
|a 331
|
100 |
1 |
|
|a Holmesland, Anne-Lise,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000206387
|
245 |
1 |
0 |
|a Professionals' experiences with Open Dialogues with young people's social networks - identity, role and teamwork :
|b a qualitative study /
|c Anne-Lise Holmesland.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2015
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
300 |
|
|
|a 81, [50] sivu :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 516
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia,
|d 2015.
|
530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona.
|
567 |
|
|
|b kvalitatiivinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782
|
567 |
|
|
|b tapaustutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
4 |
|a samarbete
|
650 |
|
7 |
|a ammatti-identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
650 |
|
7 |
|a tiimityö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4081
|
650 |
|
7 |
|a monialaisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4217
|
650 |
|
7 |
|a monitieteisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11916
|
650 |
|
7 |
|a yhteistyö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6334
|
650 |
|
7 |
|a verkostotyö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2585
|
650 |
|
7 |
|a roolit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14418
|
650 |
|
7 |
|a sopeutuminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6137
|
650 |
|
7 |
|a ammatillinen tieto
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6267
|
653 |
|
0 |
|a identity
|
653 |
|
0 |
|a role
|
653 |
|
0 |
|a teamwork
|
653 |
|
0 |
|a dialogue
|
653 |
|
0 |
|a focus groups
|
653 |
|
0 |
|a case study
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa, PDF):
|z 978-951-39-6052-0
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 516.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0279458
|
852 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|m P 0279458
|
856 |
4 |
1 |
|3 Yhteenveto-osa
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6052-0
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1464760
|d 1464760
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0279458
|9 1
|