|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1453044 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227052234.0 |
006 |
m||||||||d|||||||| |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
141202s2014 fi |||||sm |||||||eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-5982-1
|q pdf
|
035 |
|
|
|a FCC007005009
|
035 |
|
|
|a (FI-MELINDA)007005009
|
035 |
|
|
|a 1453044
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Salminen, Jenni,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
4 |
|a The teacher as a source of educational support :
|b exploring teacher-child interactions and teachers' pedagogical practices in Finnish preschool classrooms /
|c Jenni Salminen.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (101 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 512
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, varhaiskasvatus.
|
538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
567 |
|
|
|b empiirinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16936
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a esikoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15089
|
650 |
|
7 |
|a opetustilanne
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569
|
650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
650 |
|
7 |
|a pedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
|
650 |
|
7 |
|a opetustaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11284
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a työkokemus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13157
|
650 |
|
7 |
|a laatu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029
|
653 |
|
0 |
|a teacher-child interaction
|
653 |
|
0 |
|a teachers' pedagogical practices
|
653 |
|
0 |
|a preschool education
|
653 |
|
0 |
|a classroom quality
|
653 |
|
0 |
|a the CLASS
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu (yhteenveto-osa ja 3 eripainosta):
|a Salminen, Jenni.
|t Teacher as a source of educational support
|z 9789513959814
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 512.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5982-1
|u URN:ISBN:978-951-39-5982-1
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1453044
|d 1453044
|