MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1451041
003 FI-J
005 20240906120257.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 141107s2014 fi |||||om |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-5930-2  |q PDF 
035 |a FCC006985568 
041 0 |a eng 
100 1 |a Lipiäinen, Heini,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Digitization of the communication and its implications for marketing /  |c Heini Lipiäinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2014. 
300 |a 1 Verkkoaineisto (118, [76] sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 152 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
538 |a World Wide Web. 
567 |b tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 
567 |b haastattelututkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10632 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 512 
591 |i 518 
650 7 |a digitalisaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a haasteet (ongelmat)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6564 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a asiakkuudenhallinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a yhtiöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7393 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a brändäys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 
650 7 |a viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 
650 7 |a sisäinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19559 
650 7 |a yhteisöviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 
650 7 |a verkkoviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14112 
650 7 |a Internet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 
650 7 |a digitaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5575 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a pikaviestiohjelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23185 
650 7 |a pienet ja keskisuuret yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8246 
650 7 |a kansainväliset yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14953 
650 7 |a yritysmarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12743 
650 7 |a yritysstrategiat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5156 
650 7 |a strateginen johtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5767 
653 0 |a digitization 
653 0 |a digital marketing 
653 0 |a marketing communications 
653 0 |a company strategy 
653 0 |a market orientation 
653 0 |a brand orientation 
653 0 |a communication channel 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Painettu:  |a Lipiäinen, Heini.  |t Digitization of the communication and its implications for marketing  |z 978-951-39-5929-6 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 152. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2  |u URN:ISBN:978-951-39-5930-2  |y JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2  |y JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1451041  |d 1451041