MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1448843
003 FI-J
005 20240906120256.0
008 141106s2014 fi |||| m |0| 0|eng|
020 |a 978-951-39-5929-6  |q pehmeäkantinen 
035 |a FCC006984746 
040 |a FI-NL  |b fin 
041 0 |a eng 
072 7 |a 75.2  |2 kkaa 
080 |a 658.8  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 654  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Lipiäinen, Heini,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Digitization of the communication and its implications for marketing /  |c Heini Lipiäinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2014  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House). 
300 |a 118, [76] s. :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 152 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2014. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
567 |b tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 
567 |b haastattelututkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10632 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 512 
591 |i 518 
650 7 |a digitalisaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a asiakkuudenhallinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 
650 7 |a yhteisöviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 
650 7 |a verkkoviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14112 
650 7 |a pienet ja keskisuuret yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8246 
650 7 |a yritysmarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12743 
650 7 |a haasteet (ongelmat)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6564 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a yhtiöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7393 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a brändäys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 
650 7 |a viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 
650 7 |a sisäinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19559 
650 7 |a Internet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 
650 7 |a digitaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5575 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a pikaviestiohjelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23185 
650 7 |a kansainväliset yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14953 
650 7 |a yritysstrategiat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5156 
650 7 |a strateginen johtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5767 
650 4 |a digitalisering 
653 0 |a digitization 
653 0 |a digital marketing 
653 0 |a marketing communications 
653 0 |a company strategy 
653 0 |a market orientation 
653 0 |a brand orientation 
653 0 |a communication channel 
653 0 |a sigle-case studies 
653 0 |a semi-structured theme interviews 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-5930-2 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 152. 
852 |a P  |c 0277882 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2  |y Linkki verkkoaineistoon 
856 4 1 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5930-2  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1448843  |d 1448843 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0277882  |9 1