Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter Sustainability teaching and research
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter Sustainability teaching and research
  • Koulumuistoja naiseksi kasvami...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Koulumuistoja naiseksi kasvamisesta

Koulumuistoja naiseksi kasvamisesta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Kosonen, Ulla
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2014.
Series:SoPhi, 21.
Subjects:
koulut
tytöt
muistot
sukupuoliroolit
seksuaalinen kehitys
naiseus
häpeä
kokemukset
ruumiinkuva
liikuntakasvatus
liikunta
sosialisaatio
sukupuolierot
kasvatus
ihmissuhteet
ystävyys
luokkayhteisö
sosiaaliset suhteet
naistutkimus
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Koulumuistoja naiseksi kasvamisesta
    by: Kosonen, Ulla
    Published: (1998)
  • Tytöstä naiseksi valkokankaalla : naiskuva suomalaisissa nuortenelokuvissa
    by: Häkkinen, Heini
    Published: (2005)
  • "Ystävät ovat tärkeitä ja heistä on pidettävä kiinni!" : 6.- ja 7.-luokkalaisten tyttöjen ystävyyssuhteet
    by: Holkko, Elviira
    Published: (2012)
  • Yhteistoiminnalliset liikunta- ja roolileikit oppilaiden vertaissuhteiden edistäjinä alkuopetusluokassa
    by: Keskinen, Juhani
    Published: (1998)
  • "Mieletön juttu, että on ystäviä" : yliopistossa opiskelevien nuorten naisten läheiset ystävyydet
    by: Makkonen, Tanja
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report