Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa

Bibliographic Details
Main Author: Hristov, Jenna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2014.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1446683
003 FI-J
005 20210227050823.0
007 cr|||||||||a||
008 141008s2014 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC006896814 
041 0 |a fin 
100 1 |a Hristov, Jenna. 
245 1 0 |a Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa /  |c Jenna Hristov. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2014. 
300 |a 1 verkkoaineisto (106 s.) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a asiakaslähtöisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613 
650 7 |a asiakaspalvelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 
650 7 |a asiakkuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a mainostoimistot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15013 
650 7 |a yhteisöviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201410072939  |u URN:NBN:fi:jyu-201410072939  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1446683  |d 1446683