Brandin ja hyväntekeväisyyskohteen yhteensopivuuden vaikutus kuluttajan asenteeseen hyväntekeväisyystyötä kohtaan

Bibliographic Details
Main Author: Korpiluoma, Riikka
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1446658

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1446658
003 FI-J
005 20210227050820.0
008 141007s2013 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC006896539 
035 |a 1446658 
041 0 |a fin 
100 1 |a Korpiluoma, Riikka. 
245 1 0 |a Brandin ja hyväntekeväisyyskohteen yhteensopivuuden vaikutus kuluttajan asenteeseen hyväntekeväisyystyötä kohtaan /  |c Riikka Korpiluoma. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 82 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a asenteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 
650 7 |a hyväntekeväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3846 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
999 |c 1446658  |d 1446658 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Korpiluoma  |9 1