Markkinoinnin rooli suomalaisissa uusiutuvaa energiaa tuottavissa teollisuusyrityksissä

Bibliographic Details
Main Author: Palosaari, Kristiina
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1446656

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1446656
003 FI-J
005 20210227050820.0
008 141007s2013 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC006896525 
035 |a 1446656 
041 0 |a fin 
100 1 |a Palosaari, Kristiina. 
245 1 0 |a Markkinoinnin rooli suomalaisissa uusiutuvaa energiaa tuottavissa teollisuusyrityksissä /  |c Kristiina Palosaari. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 83 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
567 |b kvalitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a teollisuusyritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18248 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
999 |c 1446656  |d 1446656 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Palosaari  |9 1