Content as an engagement tool in business-to-business marketing

Bibliographic Details
Main Author: Tastula, Samuel
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto 2014.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1446654

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1446654
003 FI-J
005 20210227050820.0
008 141007s2014 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC006896517 
041 0 |a eng 
100 1 |a Tastula, Samuel. 
245 1 0 |a Content as an engagement tool in business-to-business marketing /  |c Samuel Tastula. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2014. 
300 |a 80 s. :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
567 |b empiirinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16936 
567 |b kvalitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a yritysmarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12743 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a asiakasuskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7218 
655 7 |a opinnäytteet  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1270 
999 |c 1446654  |d 1446654 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Tastula  |9 1