B2b-asiakasportaali osana kokonaisvaltaista palvelua palvelulogiikka ja arvon yhteisluominen

Bibliographic Details
Main Author: Korpinen, Olli
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2014.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1445369

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1445369
003 FI-J
005 20210227050443.0
008 140910s2014 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC006843388 
035 |a 1445369 
041 0 |a fin 
100 1 |a Korpinen, Olli. 
245 1 0 |a B2b-asiakasportaali osana kokonaisvaltaista palvelua :  |b palvelulogiikka ja arvon yhteisluominen /  |c Olli Korpinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2014. 
300 |a 80 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, tietojenkäsittelytieteiden laitos, tietojärjestelmätiede.  |9 601. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a tietojärjestelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3927 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
999 |c 1445369  |d 1445369 
952 |b KANAVUORI  |c 615  |o KV TIE Gradu Korpinen  |9 1