MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1445206
003 FI-J
005 20230329163307.0
008 140908s2014 fi |||| m |0| 0|fin|
020 |a 978-951-39-5806-0  |q nidottu 
035 |a FCC006842599 
040 |a FI-NL 
041 0 |a fin  |b eng 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 378  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Liinamaa, Tarja,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa /  |c Tarja Liinamaa. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2014  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House). 
300 |a 205 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 504 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, varhaiskasvatus,  |d 2014. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a mentorointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p298 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a ohjaus (neuvonta ja opastus)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a päiväkodit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p282 
650 7 |a työharjoittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2096 
650 7 |a opettajankoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a varhaiskasvatuksen opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918 
650 7 |a harjoittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26412 
653 0 |a preschool teacher education 
653 0 |a mentoring 
653 0 |a student -mentor relationships 
653 0 |a day care centres 
653 0 |a phenomenological methodology 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-5807-7 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Liinamaa, Tarja.  |t Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa  |z 978-951-39-5807-7 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 504. 
852 |a P  |c 0276937 
852 |b KANAVUORI  |c 1210  |m P 0276937 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5807-7  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1445206  |d 1445206 
952 |b MAIN  |c 101  |o B Kasv Liinamaa  |9 1 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0276937  |9 1