|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1445206 |
003 |
FI-J |
005 |
20230329163307.0 |
008 |
140908s2014 fi |||| m |0| 0|fin| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-5806-0
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC006842599
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
072 |
|
7 |
|a 57
|2 kkaa
|
080 |
|
|
|a 378
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Liinamaa, Tarja,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa /
|c Tarja Liinamaa.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2014
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House).
|
300 |
|
|
|a 205 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 504
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, varhaiskasvatus,
|d 2014.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a mentorointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p298
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a ohjaus (neuvonta ja opastus)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a päiväkodit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p282
|
650 |
|
7 |
|a työharjoittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2096
|
650 |
|
7 |
|a opettajankoulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
|
650 |
|
7 |
|a varhaiskasvatuksen opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918
|
650 |
|
7 |
|a harjoittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26412
|
653 |
|
0 |
|a preschool teacher education
|
653 |
|
0 |
|a mentoring
|
653 |
|
0 |
|a student -mentor relationships
|
653 |
|
0 |
|a day care centres
|
653 |
|
0 |
|a phenomenological methodology
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-5807-7
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|a Liinamaa, Tarja.
|t Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa
|z 978-951-39-5807-7
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 504.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0276937
|
852 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|m P 0276937
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5807-7
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1445206
|d 1445206
|
952 |
|
|
|b MAIN
|c 101
|o B Kasv Liinamaa
|9 1
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0276937
|9 1
|